W dniu dzisiejszym chciałabym przekazać Wam kilka moich próśb, które kieruję do Was, moje Drogie Klientki :) prośby które dotyczącą mojej pracy jako makijażystki. Po co je stworzyłam? Po to, abyśmy mogły grać w otwarte karty i po to, abyśmy po prostu mogły się bardziej ze sobą dogadać :) dobra komunikacja to podstawa.
Oto moje prośby:
Oto moje prośby:
1. Nie odwołujcie umówionej wizyty na ostatni moment. Bardzo o to proszę.
Jeśli na makijaż umawiamy się na długie miesiące przed datą wykonania makijażu, a okazuje się, że chcesz jednak zrezygnować to bardzo proszę - nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę. Napisz mi o rezygnacji najwcześniej jak się da. Dajesz wtedy szansę, aby inna klientka mogła skorzystać z możliwości wykonania makijażu tego dnia.
2. Jeśli naprawdę długo nie odpisuję, to proszę, napisz do mnie raz jeszcze.
Czasami jest tak, że na szybko odczytam wiadomość, a nie mam możliwości aby od razu odpisać i po prostu, od nadmiaru pracy, zapominam o tym. Jestem tylko człowiekiem. Dlatego przypomnij się w razie takiej sytuacji.
3. Pamiętaj, że ja również mam prawo do odpoczynku i urlopu.
Nie gniewaj się na mnie, jeśli jakiś termin jest u mnie niedostępny z powodu mojego urlopu. Każdy ma do tego prawo. Ja też, tak samo jak Ty.
4. Traktuj mnie tak, jak sama chciałabyś być traktowana.
5. Nie podważaj moich kompetencji.
Naprawdę znam się na tym co robię. Jestem po rocznej szkole wizażu i charakteryzacji, odbyłam bardzo dużo szkoleń oraz z kursów w zakresie makijażu i ciągle rozwijam swoje umiejętności. Zapewniam Cię, że jesteś w dobrych rękach :) I pamiętaj, że zawsze chcę, aby każda moja klientka wyszła ode mnie w pełni zadowolona i z przepięknym makijażem. W końcu to Ty jesteś moją wizytówką.
6. Mów mi, co lubisz w makijażach, co ci się podoba a co nie.
To znacznie ułatwi nam komunikację i ułatwi moją pracę.
7. Nie spóźniaj się.
Rozumiem, że często nie mamy wpływu na pewien bieg zdarzeń i wydarzy się coś niezaplanowanego, ale wtedy zadzwoń, poinformuj. Pamiętaj, że zawsze jakaś klientka, jest następna po Tobie i będzie czekać. Pamiętaj, że gdy spóźniasz się więcej niż 30minut, mam prawo odmówić wykonania makijażu.
Jeśli na makijaż umawiamy się na długie miesiące przed datą wykonania makijażu, a okazuje się, że chcesz jednak zrezygnować to bardzo proszę - nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę. Napisz mi o rezygnacji najwcześniej jak się da. Dajesz wtedy szansę, aby inna klientka mogła skorzystać z możliwości wykonania makijażu tego dnia.
2. Jeśli naprawdę długo nie odpisuję, to proszę, napisz do mnie raz jeszcze.
Czasami jest tak, że na szybko odczytam wiadomość, a nie mam możliwości aby od razu odpisać i po prostu, od nadmiaru pracy, zapominam o tym. Jestem tylko człowiekiem. Dlatego przypomnij się w razie takiej sytuacji.
3. Pamiętaj, że ja również mam prawo do odpoczynku i urlopu.
Nie gniewaj się na mnie, jeśli jakiś termin jest u mnie niedostępny z powodu mojego urlopu. Każdy ma do tego prawo. Ja też, tak samo jak Ty.
4. Traktuj mnie tak, jak sama chciałabyś być traktowana.
5. Nie podważaj moich kompetencji.
Naprawdę znam się na tym co robię. Jestem po rocznej szkole wizażu i charakteryzacji, odbyłam bardzo dużo szkoleń oraz z kursów w zakresie makijażu i ciągle rozwijam swoje umiejętności. Zapewniam Cię, że jesteś w dobrych rękach :) I pamiętaj, że zawsze chcę, aby każda moja klientka wyszła ode mnie w pełni zadowolona i z przepięknym makijażem. W końcu to Ty jesteś moją wizytówką.
6. Mów mi, co lubisz w makijażach, co ci się podoba a co nie.
To znacznie ułatwi nam komunikację i ułatwi moją pracę.
7. Nie spóźniaj się.
Rozumiem, że często nie mamy wpływu na pewien bieg zdarzeń i wydarzy się coś niezaplanowanego, ale wtedy zadzwoń, poinformuj. Pamiętaj, że zawsze jakaś klientka, jest następna po Tobie i będzie czekać. Pamiętaj, że gdy spóźniasz się więcej niż 30minut, mam prawo odmówić wykonania makijażu.
8. Również nie przychodź dużo przed czasem.
Pamiętaj, że wtedy musisz się liczyć z tym, że będziesz czekać, aż obsłużę swoją obecną klientkę. Po prostu bądź punktualna.
9. W trakcie mojej pracy, nie wypytuj o to co robię po kolei. Jest to nieeleganckie i mnie rozprasza.
Proszę nie pytaj "a oczy już skończone?", "a co teraz?". Ja jestem osobą, która często zaczyna oczy, potem przechodzi do innego etapu i znów wraca do oczu. Tak już po prostu mam.
10. Nie negocjuj ceny i nie rób oczu kota ze Shreka, aby wymusić na mnie rabat.
Pamiętaj, że pracuję na najlepszych, często luksusowych kosmetykach i wkładam w to co robię mnóstwo serca i pasji. W cenie zawarty jest koszt materiałów, mój artyzm, moje umiejętności i moja praca. Niezależnie od ilości kobiet od jednej klientki, cena makijażu się nie zmienia. Jest zawsze taka sama.
11. Pamiętaj, że jesteś dla mnie wyjątkowa.
Ja jestem dla Ciebie i zawsze, na 100% staram się, aby zobaczyć Twoje zadowolenie i uśmiech na twarzy.
Proszę nie pytaj "a oczy już skończone?", "a co teraz?". Ja jestem osobą, która często zaczyna oczy, potem przechodzi do innego etapu i znów wraca do oczu. Tak już po prostu mam.
10. Nie negocjuj ceny i nie rób oczu kota ze Shreka, aby wymusić na mnie rabat.
Pamiętaj, że pracuję na najlepszych, często luksusowych kosmetykach i wkładam w to co robię mnóstwo serca i pasji. W cenie zawarty jest koszt materiałów, mój artyzm, moje umiejętności i moja praca. Niezależnie od ilości kobiet od jednej klientki, cena makijażu się nie zmienia. Jest zawsze taka sama.
11. Pamiętaj, że jesteś dla mnie wyjątkowa.
Ja jestem dla Ciebie i zawsze, na 100% staram się, aby zobaczyć Twoje zadowolenie i uśmiech na twarzy.
12. Po prostu szanuj mnie, moją pracę i mój czas, który w pełni poświęcam Tobie.
Wszystko co robię, robię dla Ciebie na 100%! z zaangażowaniem i pasją. Bo ja po prostu kocham to co robię.
Emotikon smile
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz